понедельник, 9 февраля 2015 г.

Декорациії для кав*ярні " Львівска Шоколадна Майстерня" .



В 2012 році я робила декорації для оформлення вітрин в кав*ярні "Львівська Шоколадна Мастерня". Робота була дуже цікава . Моя кімната в прямому сенсі перетворилася в справжню майстерню . Я малювала , креслила , кроїла , вирізала з цупкого картона , клеїла й прикладала пресом . Потім ліпила та ґрунтувала . Кріпила дверцята та склила вікна . Все це розписувала та лакувала . Ну і звичайно ж в процесі я отримала масу задоволення від роботи !
Я створила будиночки , ліхтар , величезну туфлю , дерево та інші елементи декору .
Відкрила для себе також техніку папьє - маше , за допомогою якої можливо створювати будь - які текстури та ефекти . В ліхтарі та в будиночках  потім були встановлені підсвітки і вони дуже файно виблискували , що приваблювало здалеку погляд багатьох перехожих з вулиці .
Вся ця композиція в цілому створювала додатковий  колорит та затишок в кав*ярні .
І ось що в мене вийшло .

























































































































































































В зйомках приймали участь : Я , Руслан , коти Джонні и Марсік , та різні іграшки моєї дочки Марічки для масовки .

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...