воскресенье, 18 марта 2018 г.

Білий ведмідь, пірат Сігурн Бернсон.



Доброго дня, усім моїм дорогим читачам!
 Давненько вже я тут нічого не постила. Але в мене є дуже поважна мила підростаюча причина:). Про це я вам розповім іншим разом.
Сьогодні я презентую вам одну з моїх нових робіт. Це маленький полярний ведмедик , добрий пірат зі Скандинавії на ім'я Сігурн Бернсон.
Він любить читати "Острів скарбів"та дивитися "Піратів Карибського моря". Мріє мандрувати морями та океанами в пошуках пригод з такими самими відчайдухами.


Ведмедик виконан в змішаній техніці, де поєднано ліпна мордочка з само_застигаючої маси та шите зі штучного хутра тільце з лапками  та головою на шплінтах.Начинений тирсою та мінеральним гранулятом для ваги. Висота ведмедика 17,7 см або 7 дюймів.



Це він лише робить вигляд, що дуже грізний, а на інших фото 
він не втримався і посміхається).


У фотосесії праймала участь ще не завершена картина 
художниці Роджерс Ларисизі справжнім піратом.





Весь одяг при необхідності можна зняти, він не закріплений. 
Пістолет виконаний з папьє-моше та мідних елементів.
Бутиль з "ромом" міцно закоркована та зістарена.


Якщо раптом хтось переживає, то з очами у ведмедика все гараз, це просто образ, маскування таке :).


Якщо вам сподовався полярний ведмедик, переходьте за посиланням:

https://www.etsy.com/listing/599189335/teddy-pirate-polar-bear-teddy-kind?ref=shop_home_active_2/

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...