суббота, 13 февраля 2016 г.

Моя участь в проекті "Мавпа-Долл" у Львові.


Ще на початку осені ,коли я була на відкритті виставки "Ляльковий світ",
 мені запропонували дівчата прийняти участь у проекті "Мавпа-Долл" .
У цьому незвичному мистецько-благодійному мироприємстві майстри-лялькарі 
мали втілювати відомих людей і "зірок" у подобі мавпи.
Доволі незвична та свіжа ідея!
За роботу взалися багато майстрів з різних куточків всієї України.
А наприкінці року зробили виставку у одному ресторані Львова,
запросили журналістів та відомих прототипів та по завершенню виставки мають влаштувати аукціон
на користь допомоги діткам ,
що їх батькі загинули боронячи нашу Україну від "братніх" загарбників.

Серед всього запропонованого списку "зірок" я обрала Василя Вірастюка,
та вирішила втілити його у подобі горили .До таких думок я прийшла тому, що Василь має дуже крепку статуру та фізичну міць і саме ця мавпочка найбільше подібна до нього по статурі.
Отже зустрічайте мою мавпочку силача!
Зріст 60 см.Матеріали: мідний дріт , фольга , гіпсовий бінт , Ладолл премікс , натуральні та синтетичні тканини , штучне хутро , кожзам . Розпис акрилові та акварельні фарби .

 Тут моя мавпочка по сусідству з мавпою за образом О. Скрипки .


Мій Вірастюк Горилович такий сильний , що міцно тримає нашу планету у одній лівій !


На відкритті . На задньому плані Лана Малкова-Мостова організаторка дійства.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...