суббота, 4 июля 2015 г.

Добра відьмочка Єфросинія. Або просто Фрося!


             І знов я мала велике задоволення попрацювати з одною із улюбленних моїх тем ,
      над створенням відьмочки чи Баби Яги . Але зовсім не злої , а навпаки доброї та мудрої .                                      Назвала я її Єфросинія чи просто Фрося .


                       Почалося все з замовлення ляльки для колекціонерки в подарунок .
               Я намалювала ескіз і його погодили . Тоді в рекордно стислі строки я приступила
                до так вподобаного мною заняття , до створення ляльки-відьмочки !













         Ну ось , моя чарівна Фрося , вчора , вже помандрувала до славного міста Львова .
          Мені її буде дуже не вистачати , я зовсім не встигла з неї награтися .
         Але я готова змиритися з цим , якщо вона буде приносити втіху своій новій володарці !

      Знали би ви , як я люблю ліпити ці зморшечки на мудрому обличчі, ці стареньки ручки .
Потім розписувати із задоволенням , відтіняючи всі складочки , пори , пігментні плямки !
Це ніяк не зрівняти з гладенькою милою дівчинкою чи панянкою . Там все більш меньш простенько і особливо не розгулятися для мене .

1 комментарий:

  1. Дуже гарна робота. Та й складна. Адже це не молоде гладеньке личико. Такою й повинна бути бабуся - знахарка, або як кличуть відьма. (відає)

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...