воскресенье, 8 марта 2015 г.

Моя лялька отримала ім*я Есмеральда.


Я дуже щаслива що нарешті моя лялечка народилася заново та отримала своє ім*я !
А справа в тому , що вона має дуже довгу історію свого виникнення чи то створення .
І не завжди вона переживала добрі часи .
Все почалося з творчого ступору та депресивного стану що з*явився в мене від спілкування з одною неприємною особою яка любить плести інтриги . Я дуже довго ніяк не могла оговтатись після того , як атмосферу мого звичного оточення заполонило щось в*язке та негативне і це напряму вплинуло на мою творчість . В мене не вийшла одна портретна лялька і я спересердя взялася робити таку ляльку , яка допоможе мені просто творити і ні про що не замислюватися . Вона так би мовити , прийняла на себе всю ту важку енергетику яка заважала мені творити прекрасне і добре .

Я почала її робити на початку 2012 року . Спочатку я не мала ніякого готового образу для моєї ляльки просто почала ліпити і все . Коли вона ще не була готова , до мене на інтерв*ю приїхали журналісти і я мала показувала як її розписую . Але відел десь загубилося і я так його і не побачила ...

Через деякий час , в якийсь момент , вже майже готову ляльку мій кіт скинув з полиці і віртуозно поламав їй ноги і руки . Коли я зайшла в кімнату то спочатку не могла зрозуміти , що то відбувається взагалі . Мій кіт тримав ляльку переднімі лапами , а задніми рвав їй волосся . Тоді це було волосся з чорного атласу . Коли я зрозуміла з чим він грається то в мене на деякий час відняло мову !

Потім моя лялечка дуже довго пролежала без ніг та рук в очікуванні свого зіркового часу .
Я в період цього очікування зробила вже мабудь з десяток інших ляльок , а вона все лежала та терпляче чекала на мою увагу .

І от буквально нещодавно , на минулому тижні я вирішила знов оживити мою лялечку !
В роботі над нею я використовувала зовсім нові для мене з*єднання з намистинами , за допомогою яких всі суглоби в ляльки рухомі що дає можливість надавати їй будь-яку позу .

Я повністю оновила роспис обличчя , нове волосся з хутра лами , зліпила нові ручки та ніжки та новий костюм . Тепер питання лишилося з їм*ям ляльки . Я судячи по її зобнішності почала шукати іспанське жіноче ім*я . Вже навіть зупинилася на одному , але в цей час лялька вирішила янакше та надіслала мені чітку і незаперечну думку , що вона хоче бути Есмеральдою та просить зробити їй бубен з різнокольоровими стрічками !

В цей момент я зрозуміла , що ось тепер вона остаточно народилася і вимагає поважати її !

























                                                 Всі фотографіі робив Руслан Шкляр .

1 комментарий:

  1. Есмеральда теж багато пережила. Лялька мала народитись знову, наперекір усим негараздам. На останньому фото вона виглядає трохи втомленою, таке пережити. Звернула увагу на очі, цікавий погляд.

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...